PREKIŲ PRISTATYMAS IR TERMINAI

LR teritorijoje prekės pristatomos nuo vienos iki penkių darbo dienų, po apmokėjimo gavimo (jei prekė siunčiama iš kitų Europos šalių sandėlių, arba ją reikia atskirai/papildomai užsakinėti pas tiekėją – galimas ilgesnis nei 5 dienų pristatymo terminas. Apie tikslų terminą užsakovui pranešama asmeniškai pateiktais kontaktais, ir pristatymo data suderinama atskirai). Sąskaitą prašome apmokėti per 3 darbo dienas, kitaip Jūsų užsakymas bus automatiškai anuliuotas.

Kiekvienas užsakymas įvykdomas kuo greičiau. Kiekvienu atveju dėl pristatymo
Jus informuosime telefonu arba el. paštu. Jums patogų prekių pristatymo laiką su Jumis suderins
užsakymų administratorius.

Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą,
Jūs siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir
pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai, o prekė yra tvarkinga ir Jūs pretenzijų neturite.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" ir Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 patvirtinų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ numatyta tvarka.
Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui. 
Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. 
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.